Saturday, January 26, 2008

Piticii de pe creier :)

Uitasem de asta , de vorba asta romaneasca "piticii de pe creier " :)), la prima strigare imi aduce aminte de Alba ca Zapada si cei sapte pitici , na dar nu e vorba despre asta cand cineva vorbeste de "piticii de pe creierul tau ".
Incerc sa-i vizualizez , imi imaginez piticii mici a lui Alba ca zapada ( Alba asta e tot in mintea mea :) ) umbland liber pe creierasul meu , tot nu am ajuns nicaieri cu asta , sunt inca departe de "totala" intelegere a acestei vorbe.
Incerc sa-mi adun piticii , incep sa strig "piticii de pe creierul meu adunarea!!!", tot nimic , ma incolteste disperarea pentru o secunda si un gand naspa imi trece prin minte "poate ca nici macar nu stiu de ei , si de aceea nu pot sa-i adun si sa-i numar '', dar de ce vreau sa-i adun ? ah , ca sa le pun cate un nume , sa-i impart in echipe de genul "reallitate" si "vis" , apoi in fiecare echipa sa creez mici detasamente :)) de genul "frigul iernii' care va fi detasament din echipa realitate , sau "vreau imposibilul" detasament din echipa vis :)), mi-as imbraca piticii in tot felul de costume si culori vii :)), deci ce vreau sa fac cu ei mi-e clar :), dar unde sunt ei ??? ascunsi ???

Dupa cateva zile de profunda analiza :) am ajuns la concluzia ca piticii mei sunt defapt parerile mele si pentru ca ele deja au un nume si au o culoare nu mai trebuie sa-mi bat capul cu "organizarea si alinierea" lor.

"piticii de pe creier" sunt framantari tinere care inca nu si-au gasit linistea si se plimba liber pe creierul nostru , iar "piticii" mei au obosit de atat plimbat si au intrat in creierul meu si stau acolo pe post de pareri :)).

No comments: